Vsako podjetje, predvsem v času, ki ga živimo stremi k zniževanju stroškov poslovanja. S pravilno izbiro biro opreme, lahko ta strošek nadzorujemo in po potrebi tudi znižamo. Tako se vse več podjetij odloča za najem multifunkcijskih naprav pri storitvah fotokopiranja, tiskanja, faksiranja in skeniranja dokumentov. Naprave, ki jih ponujamo v najem so raznovrstne, zato se lahko z izbiro različnih modelov prilagodimo vsakemu uporabniku. Najem vašega tiskalnika omogoča predvidljiv strošek, ki temelji na realni porabi oziroma izpisu kopij. Pogodba je sestavljena individualno, ki se oblikuje na podlagi pogovora in svetovanja s strokovnim delavcem glede na potrebe in želje posamezne stranke.
GLAVNE PREDNOSTI NAJEMA FOTOKOPIRNEGA STROJA SO:
• brez začetne investicije,
• fiksni stroški in realna poraba natisnjenih kopij,
• brez nepredvidljivih stroškov (servisa, tonerjev..)
• v primeru okvare priskrbimo nadomestni stroj,
• možnost menjave stroja zaradi spremembe potreb (tiskanja, kopiranja);
Najemi strojev, multifunkcijskih naprav ter tiskalnikov se med seboj razlikujejo. V najemni pogodbi določimo ceno izpisa, kar je edini strošek, ki ga imate z vzdrževanjem naprave. Pogodbe se sklenejo za določeno dobo, v ceni izpisa pa so zajeti vsi stroški, ki nastanejo z vzdrževanjem: redni servisi, izredna popravila, rezervni deli, tonerji...
Kako določimo ceno?
Strošek je odvisen od zmogljivosti in opreme fotokopirnega stroja/ multifunkcijske naprave ali tiskalnika ter mesečne obremenitve posameznega porabnika.
Stranka se odloči za nakup naprave (multifunkcijske naprave, tiskalnika, fotokopirnega stroja), sklene se vzdrževalna pogodba po posameznem izpisu.
Za vse dodatne informacije smo vam na voljo na
Telefon:
03 491 94 00
03 541 20 94
Pisarna:
info@birooprema-zolnir.si
servis@birooprema-zolnir.si